انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

درگذشت جناب آقای علی فغانی

درگذشت دوست و همراه و همشهری عزیز جناب سرهنگ آقای علی فغانی، نویسنده وبلاگ عشق آباد شهر من را به همه مردم عزیز  تسلیت عرض میکنم.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.


بیوگرافی ایشان از زبان خودشان:

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد .

به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .


از آخرین پستهای وبلاگ مرحوم:

بگو عاشق کیست؟

روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون این که متوجه شود از بین او و سجاده‌اش عبور کردمرد نمازش راقطع کردو دادزد هی چرا بین من وخدایم فاصله انداختی؟مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی...

نظرات 6 + ارسال نظر
فریناز شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 10:21

خدا رحمتشون کنه

محمد سید تاج الدین دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 17:33 http://ghalibaf1391.blogfa.com

سلام خسته نباشید من از همکاران مرحوم عربعلی فغانی هستم فقط قصدم از نظر دادن تشکر کردن از شما بود و بس بابت اینکه یادی از ایشان کردید.

سلام
ممنون.خواهش می کنم.
وظیفه ما هم بوده که یادی از ایشان بکنیم
امیدوارم همیشه موفق باشید

قاسمی یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 10:29 http://harfroz.parsiblog.com

سلام خسته نباشید
خدا رحمت کند

محبوبه چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 11:02

خدا رحمتشون کنه
ممنون که یادی ازشون کردین
وقتی به وبلاگشون مراجعه کردم اشکم بی اختیار سرازیر شد.چه آدمای بزرگی در بینمون هستند و ما قدرشون رو نمیدونیم.وای برما افسوس

محمدرضا جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 19:34 http://alifaghani.blogfa.com

سلام وبلاگ عشق آباد شهر من به روز اوری شد توسط فرزند برومند استاد علی فغانی و شاگردش و همچنین وبلاگی با ادرس فوق برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره استاد راه اندازی شده است و اکنون وبلاگ عشق اباد شهر من به صورت کتاب الکترونیکی قابل نصب بر روی موبایل در هر دو وبلاگ قابل دسترسی است با تشکر

محمدهادی منطقی چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 14:52

سلام روحش شاد استاد یادت بخیرباشگاه عمار برایمان مداحی میکردی وحدیث میگفتی با احترام اوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد