انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

تا که بودیم نبودیم کسی

تا که بودیم نبودیم کسی/

کشت ما را غم بی هم نفسی/

تا که خفتیم همه بیدار شدند/

تا که مردیم همگی یار شدند/

قدر آن شیشه بدانید که هست/

نه در آن موقع که افتاد و شکست

نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 16:22

از گوشه کنار جالبی بود
!!!!
فقط همین!

احسان دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 01:53 http://geofun1.blogsky.com

سلام ابوالفضل عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
5 دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun1.blogsky.com
اگه اومدی نظرم بده تا لینکت کنم و اگه منم با عنوان (کسب درآمد با وبلاگ) لینک کنی ممنون میشم
خوشحال شدم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد