انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

نیایشهای زیبایی از خانم فریناز

نیایشهای زیبایی رو یکی از خواننده گان تو قسمت نظرات گذاشته بودن. حیفم اومد تو مطالب اصلی نیاد!

***

خدای مهربانم همیشه در عجبم!!!
تو کجا و ما کجا؟!!!
گاه آنقدر بزرگ میشوی که نه چشم ها یارای دیدنت است و نه گوش ها توان شنیدنت را دارند...
و گاه آنقدر کوچک میشوی و می آیی مینشینی در قلب کوچک و ساعت ها با من میمانی....

این تنهایی دو نفره را دوست دارم ولی من توان جبرانش را ندارم...خود که میدانی....


بار الها بگذار برای من شفاف تر از آینه ها باشی و زلال تر از چشمه ی کوثر....
ایمانم را از من نگیر که تمام دارایی ام ایمان قلبی ام به توست بارالها!


خداوندا میخواهم چنان این جا زندگی کنم که تو خود مرا ببری پیش خودت....میخواهم ذره ای از تو را بیاورم اینجا....ما که اجازه نیافته ایم هنوز که به خدمتت رسیم


نظرات 3 + ارسال نظر
فریناز جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 16:28

ممنون آقا ابوالفضل...شما لطف دارین...
به زیبایی پستای شما که نبود

علی فغانی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 20:21

سلام برادر عزیز وارجمند ژیرو فرمایش حضرتعال سعی نمودم به نوعی در فیس بوک عضو شوم ولی تا کنون موفق نشدم متاسفانه گوبا فیلتر شده ونیاز به همکار شما شاید باشد. ممنونم سری به من می زنید.

فریناز دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 13:53

سلام
چرا آپ نکردین دیگه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد