انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

انسان وتضادهایش

نومیدی هنگامی که به مطلق می رسد یقینی زلال و آرام بخش می شود...

سلام رو دوست دارم...

سلام! چه واژه قشنگی...

سلام به خودم.

سلام به خودت.

سلام به همتون..

می خوام بنویسم، از کی؟  از کجا؟

نمی دونم.

احساساتی که دوستشون ندارم. به بعضیاشون اعتقادی ندارم. اما نمیشه. دست از سرم برنمیدارن. چاره ش چیه؟ بمیرم و خلاص شم؟

شاید بعدا یه فکری براشون کردم.

اینا رو برا هیشکی نمی نویسم. اینا رو برا خودم می نویسم. شاید راحت شدم.


بذار بگم که بدم میاد از آدمایی که سلام رو نمیفهمن.(داخل پرانتزش رو بعدا میگم..)

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 22:40 http://www.khateratma.blogsky.com

چیشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه اینجام زلزله اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا اصلا نشناختمت
لباس جدیدخریدی؟؟؟؟؟؟؟
مدل موهاتو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس دوست دختر اصفهانیت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سایه چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 22:42 http://www.khateratma.blogsky.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپ کردم

زود باش بیا دیگه منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد